Aura Isännöinti toteuttaa vuosittain asiakastyytyväisyyskyselyn taloyhtiöiden hallituksille. Vastauksia saatiin kattavasti. Suuret kiitokset kaikille vastanneille!
Yleinen asiakastyytyväisyysindeksimme on 98,6 %, joka on loistava palaute toiminnastamme.
Aura Isännöinnin asiakaslupaus on ”Meidät tavoittaa ja toimeksiantoihin reagoidaan viipymättä”. Saadun palautteen mukaan olemme onnistuneet lunastamaan tämän lupauksemme erittäin hyvin. Saimme tavoitettavuudesta sekä toimeksiantoihin reagoinnista kiitettävät arvosanat hallitusten jäsenten palautteissa.
” Palvelu on ollut hyvää ja tehtävät ovat tulleet hoidetuksi” kommentti kiteyttää sanallisesti kyselyn tulokset kyselyn vapaissa kommenteissa. Muissa palautteissa nousi esille kommunikoinnin avoimuus sekä hyvä yhteistyö hallituksen ja isännöitsijän välillä, näistä palautteista on lainauksia artikkelin lopussa.
Paras kommentti asiakaspalautteissa oli ” Jatkakaa näin, vaikka aina voi parantaa”. Jokaisella osa-alueella voi aina parantaa ja ei ole sijaa ”henkseleiden paukuttelulle”, vaikka tulos olikin loistava.
Suuret kiitokset vielä kaikille vastanneille, sillä palautteen perusteella voimme yhä kehittää taloyhtiöiden toimintaa asukkaiden ja osakkaiden yhteiseksi parhaaksi.
” Hommat ovat pelanneet tähän mennessä erittäin hyvin. Helppo saada yhteys Aura Isännöintiin.”
” Yhteyden pito on helppoa ja tietää että, keskustelee juuri sen henkilön kanssa ketä oli tavoitellutkin. Jos ei saa heti yhteyttä niin tietää että, ko. henkilö ottaa yhteyttä, kun ehtii (yleensä todella nopeasti).”
” Toiminta vastannut odotuksiani.”
” *****, positiivinen asenteesi ja asioihin paneutumisesi on ollut todella tervetullut kokemus aiemmin yhtiömme asioita hoitaneiden yhtiöiden ja niiden isännöitsijöiden jälkeen.”
” Saisipa kaikkialta tällaista palvelua.”
” Avoimuus on tärkeätä…jatkakaa samalla tavalla”